Kelas makeup malam..



Waktu ni aku, Ayu, n kwn dia belajar makeup dgn Pn. Zainab di ZNT Art n Decor..tp sekejap je la..pastu aku sambung belajar kat Dual Training Institute..amik bdg yg sama iaitu Jurukecantikan dan Dandanan Rambut..aku happy dpt belajar lg..tp Kak Nab dh ajar aku makeup n jahit manik baju pengantin..pengalaman yg berharga..brla aku tahu aku sbnarnye boleh buat..sbbnye sebelum2 ni ade org pnh ckp yg aku ni pegang jarum pun x betul inikan pula gunting nk gunting rmbut org... tp itu sume ckp2 je..aku dh buat dh itu semua..dh gunting dh rambut sendiri n rambut kwn2.. masa mula2 nk pegang gunting punyela menggeletar..mak punye rambut jd korban dulu..aku pernah tersalah gunting rambut mak smpi nmpk mcm botak..huhu..sorry mak..gunting rambut abah pon pernah..tp pastu abah ajak abg bad pg 'otter' balik kat kedai..huhuhu...sorry abah..org br nk belajar terlalu konfiden sgt pon x bole..x konfiden pon x bole gak.. tp pastu aku dh bole gunting rambut aku sendiri dah..buat fesyen sendiri..smpi bile lg aku nk pgg gunting kan? Insyaallah pasni aku nk belajar betul2... aku selalu igtkn diri aku "Practice makes perfect.."

No comments: