Kehilangan Tommy....


Aku rindu wei kat Tommy..ms dia hlg tu mmg aku busy gile dgn keje mak andam blk pon x tentu kadang2 smpi kul 1 pagi..aku terigt jugak Tommy sll tgu aku blk..klu dia dgr je aku blk berkejaran dua-dua ekor..mcm anak aku lak rasanye..Mana la Tommy skrg..adakah masih hidup? ataupun mati? Ya Allah..selamatkanlah Tommy.klu dia dicuri org utk dibela semoga org yg bela dia tu syg kat dia mcm aku syg dia..Jgnla dia dikurung sbb dia suka kebebasan..Aku pernah bermimpi ade seorg pakcik ni dia ckp " pakcik mintak maafla nak, bukn pakcik ambil kucing ni..anak pakcik yg ambil pakcik pun x tahu mana dia ambil.."(sambil tnjuk dia dikurung dlm sangkar besi yg sgt dibencinye..sambil mengiau panggil aku..bila igt mimpi tu..aku menangis..tp aku redha dia bukn milik aku tp milik Allah..wlupun kita syg sesuatu itu kita akan kehilangannye juga sbb ia bukn milik kita yg Abadi..bak kata Abah aku redha je la..tp klu ade org jmpe aku nk sgt jmpe tommy biarpun sekejap.yelah, aku dh bela dia dr kecik lg..sungguhpun begitu..bukn aku shj terasa kehilangan dia malah Gucci juga begitu..Oh..ya Lupe lak nk sebut..Gucci dh melahirkan anak. mula2 4 ekor lama2 tgl sekor.ade yg sebijik mcm Tommy tp mlgnye anknye mati..sejak Gucci kehilangan Tommy dia mcm meroyan sekejap, mana taknye..kehilangan adik beradik@ suami tercinta..Gucci mcm hlg arah..termenung,x tahu jaga ank,ms mula2 dulu dia jaga ank dpn tommy smbil diperhatikn tommy tgok je ank2 dia.Gucci dh x tahu berak kat luar mcm dulu..nk mkn pon x selera,semakin kurus,bila aku ckp dgn dia mana tommy gucci..dia dgn muka sedey leseykan muka dia kat tgn aku..dia seolah2 fhm..sejak tommy hlg Gucci x berani nk keluar rmh.sbb byk kucing jahat memburu dia.klu dulu tommy yg nmpk berani je, takut2 pun dia jaga jugak..huhu...tommyyyyyy....

No comments: